Ecuador - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Breejedurpers - WaarBenJij.nu Ecuador - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Breejedurpers - WaarBenJij.nu

Ecuador

Door: Coby

Blijf op de hoogte en volg Breejedurpers

26 Augustus 2013 | Nederland, Nederland

Op 18 september vertrekken wij voor 3 weken naar Ecuador waar wij een individuele rondreis gaan maken van Quito naar Guayaquil.
Ecuador ligt in Zuid-Amerika. Hoofdstad is Quito en heeft 14,67 miljoen inwoners. De valuta is de Amerikaanse dollar en de president heet Rafael Correa. Voor de liefhebbers: het volkslied heet Salve, Oh Patria.
Wij zullen proberen jullie door middel van onze reisverslagen een beetje mee te nemen door dit Zuid-Amerikaanse land waar wij vele hoogtepunten zullen gaan bezoeken.
Wij hebben er in ieder geval zin in en hopen natuurlijk straks op leuke reacties van jullie kant.
Groetjes van de Breejedurpers,
Koos, Flavia, Johan en Coby

• 26 Augustus 2013 - 21:21

Jennifer:

Hhahaha laat me raden, dit heeft Coby getypt en van Wikipedia gehaald :-) :-) :-)

We gaan jullie volgen hoor!

Xxx Jen

• 26 Augustus 2013 - 21:26

Wout Jansen:

Lieve Cobus,

Ik heb nog een paar vraagjes over Equador...

1) Welke soorten sprinkhanen leven er?
    2) hoe oud is het land? Op de dag, uur en minuut nauwkeurig graag..
    3) hoe hoog is de hoogste berg?
    4) hoeveel liter water zit er in de rivieren?
    5) hoelaat gaat de zon altijd onder?

Ik wacht met smart op de antwoorden!!!

Fijne vakantie!

Wout

• 26 Augustus 2013 - 21:35

Breejedurpers :

Hallo meester Wout, je schrijft Ecuador niet met een q maar met een c. :)))) touché !!!!

• 26 Augustus 2013 - 21:36

Flavia:

Willen jullie mijn reismaatje niet in de maling nemen anders worden jullie van de lijst gehaald !

• 27 Augustus 2013 - 09:39

Joke V Staalduinen:

hallo breejedurpers dit willen we weer graag volgen zo te lezen zijn de voorbereidingen weer aan de gang groetjes joke

• 30 Augustus 2013 - 17:32

Marcel, Kelly, Max En Sem:

Hallo rondreizigers !!

Ik heb al flink gelachen om de reacties hierboven !!! Heerlijk !!
    Flavia !! Goedzo !! Voor je maatje opkomen !!!

Leuk om jullie weer te volgen !! En tevens van jullie te horen als jullie die drie weken weg zijn, dan weten we dat het goed gaat met jullie !!

Liefs uit De Lier !!