Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Breejedurpers - WaarBenJij.nu Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Breejedurpers - WaarBenJij.nu

Quito

Door: Coby

Blijf op de hoogte en volg Breejedurpers

20 September 2013 | Ecuador, Quito

Vlucht van 12 uur viel mee. Spectaculaire landing tussen bergen en ravijnen. tToen naar het hotel in Quito hoofdstad gebracht en op onderzoek uit. Maar heel even want we waren wel verrot door het tijdsverschil van 7uur.
19-9
(Heerlijk) klokkie rond geslapen en ontbeten. Deze dag waren we vrij en hebben smorgens heel cultureel het oude Quito met kerken, cathedralen, parlementsgebouwen enz. Bezocht.
Smiddags met de taxi naar het 0,0,0 punt op de evenaar, waar we allerlei proefjes hebben gedaan. O.a. Met water, rechts en linksdraaiend en recht naar beneden laten stromen. Een test met een ei op een spijker, lukte nog ook.
Bijzonder en heel interessant. Daarna terug naar het nieuwe moderne Quito waar we heerlijk hebben gegeten.
Morgen vertrekken we naar Otavalo en daarna door naar het nevelwoud. Hier vertellen we over in ons volgend reisverslag.

Onze eerste indruk van Ecuador: vriendelijk, arm en iedereen probeert op zijn manier wat te verdienen, meest oo straat.

Welterusten en groetjes van de Breejedurpers.

• 20 September 2013 - 07:29

Jennifer:

Klinkt goed hoor! Ben je ook alweer een beetje opgeknapt??

Veel plezier, ben heel benieuwd wat jullie nog allemaal gaan beleven!

Dikke kussssssssjes!!!

• 20 September 2013 - 09:07

Marcel, Kelly En De Kids !!:

Hallo vakantiegangers !!

Wat heerlijk klinkt dat nu al weer !!
    Ben blij dat de reis goed verlopen is. Mam, ik hoop dat je je weer goed voelt en lekker kan genieten van de reis !!

We wachten met smart op de volgende verhalen !!

Veel lieve groetjes vanuit het Natte Nederland !!
    XxXxX

• 20 September 2013 - 09:39

Sonja Plasmans.:

Een leuk verslagJulie hebben al wat meegemaakt de eerste dag ,leuk hoor van dat ei.Het volgende zie ik wel weer.Nog heel veel plezier.groetjes ook van Monique.

• 21 September 2013 - 00:34

Jeannet Hans:

nu luitjes dit is alweer leuk als je het leest.
    en alweer wat bezocht, geniet er van ben benieuwd als je naar het nevelwoud gaat.
    zal wel gaaf zijn.

gr Hans Jeannet

• 21 September 2013 - 08:10

André:

hoi vakantieprofessors,ben zelf net teruggekomen van vakantie maar wil jullie 3 mooie weken toewensen in ecuador

gr André

• 21 September 2013 - 12:58

Annemiek:

Gezellig om nu al van jullie te horen. Op de tennis vroegen ze er al naar. vrijdag 3-1 gewonnen van Verburg
    Groeten en nog heel veel plezier

• 22 September 2013 - 12:56

Bo:

Hallo opa en oma,

Hier een berichtje uit Rhodos. Ik heb het heel erg naar mijn zin, elke dag zwemmen, vooral ronddobberen vind ik fijn. Mensen in het hotel willen allemaal een lach van me, sommige geef ik spontaan en andere moeten hem verdienen hihi. Zwaaien vind ik ook erg leuk, naar alles en iedereen! Ik begin al wereldberoemd te worden in het hotel.

Kus, ook van papa en mama

• 22 September 2013 - 19:41

Coby En Marien Van Den Berg:

Hoi vakantiegangers !

Inderdaad een spectuculaire landing. De stad zie je in een vallei onder je liggen en je denkt waar moeten we gaan landen en gaat alles wel goed. Volgens mij was je gelijk al boven de 2000 meter dus ook even wennen. Wij zijn ook naar de evenaar geweest met die proefjes. Ons ei bleef ook staan en we kregen nog een certificaat. Leuk was dat die proefjes ook al geloof je er niets van maar die proefjes gaven wel een bewijs! Bij ons stondde zon toen helemaal boven ons en had je geen schaduw! Leuk dat weer van jullie te horen. Wij zijn benieuwd naar jullie volgende ervaringen en hopen zo weer onze reis te herleven. groetjes coby en marien