Ping pong pussy show - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Breejedurpers - WaarBenJij.nu Ping pong pussy show - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Breejedurpers - WaarBenJij.nu

Ping pong pussy show

Door: Coby

Blijf op de hoogte en volg Breejedurpers

08 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal, we zijn weer thuis en hebben een fantastische vlucht gehad omdat we alle 6 een eigen rij (3 stoelen) hadden om lekker te kunnen slapen.

Maar we willen jullie toch nog even onze spannende belevenis van onze laatste avond in Bangkok vertellen.

Na van een heerlijk reuze buffet in het hoogste gebouw (sky tower) in Bangkok te hebben gegeten wilden we toch nog even naar de zogenaamde "roze buurt"van Bangkok, dus wij met de tuk tuks ernaar toe.

Al meteen werden we geconfronteerd met tientallen thai's die ons naar een een of andere free show wilden brengen. We zagen veel van die tenten met schaars geklede mooie dames die aan het paaldansen waren.
Ja en als je er dan toch bent dachten we, komop laten we daar dan maar een biertje gaan drinken.
Kosten per consumptie 100 bath (2,50 euro) en een free show dus dat viel wel mee (dachten we).
We werden meegenomen (met nog 4 groepsleden) naar zo'n tent en tot onze verbazing stonden de dames daar naakt te dansen (hebben wij weer).Ze deden rare spelletjes met ping pong ballen. Ze schoten om onze oren en je kunt vast wel raden hoe ze dat deden........?
Onze reisleider had ons gewaarschuwd je consumptie direkt af te rekenen anders zou je nog wel eens meer kosten aan je broek kunnen krijgen, dus wij wilden meteen afrekenen.
Mocht dus niet, die lui wilden gewoon ons geld niet aannemen.
Toen hadden we zoiets, dit klopt niet en hier moeten we wegwezen.
Gauw ons drankje naar binnen gegooid het geld op tafel gelegd en wij weg.
Nou vergeet het maar, de deur werd afgesloten door de big boss (een vies dik thais mokkel)en nog een paar van die mokkels en we mochten niet weg voordat we ieder 300 bath extra betaalden voor het kijken naar de ping pong show.
Nou dat deden we dus echt niet, free show is free show toch.
Opslot na een hoop kabaal werd toch de deur open gedaan. Een geluk denk omdat we met zn tienen waren anders ben je echt de lul. Met de schrik in onze benen hebben we nog lang nagepraat over dit gebeuren.
Laat het een waarschuwing zijn voor iedereen die naar Thailand gaat en een free show wil gaan bezoeken.
NIET DOEN DUS!!!!!!! of toch betalen.

Dit verhaal wilden we nog ff kwijt.
Groetjes van de breejedurpers

• 08 December 2010 - 10:44

Marcel, Kelly En Max:

Hallo vieze vunzige vakantie gluurders :) :) HA HA

Dat hebben jullie weer, je ziet het wel eens op tv dat ze dan inderdaad de deuren enzo dicht gooien maar dat is alleen in films haha

Nou gelukkig dat jullie met zo'n groep waren dan, en heb je toch nog even vermaak gehad met die ping pong ballen.. haha

Nou fijn dat jullie weer op Nederlandse bodem staan.

Tot snel !!!!

XXXXXXX byebye

• 08 December 2010 - 17:21

Everdina:

bedankt weer voor de leuke verhalen.fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn in ons koude landje.fijne feestdagen